Administratie

LNP Finance is gespecialiseerd in het verwerken van de financiële administratie. De administratie is de
basis van jouw onderneming, het is dus erg belangrijk dat dit op een correcte manier wordt verwerkt. Niet
iedereen heeft zin/tijd om de administratie goed bij te houden. Hier komt LNP Finance graag bij jou in beeld,
zodat jij als ondernemer je volledig kan focussen op jouw business. Ben jij al een tijd ondernemer of start
je net jouw onderneming, LNP Finance helpt jou graag zowel op locatie als op afstand.


Verwerken van de financiële administratie
Het verwerken van de in- en verkoopfacturen, bankmutaties, kas- en memoriaalboekingen,
betalingen klaarzetten in de bank.


Debiteuren/Crediteuren beheer
Te laat betalen vind niemand leuk, daarom helpt LNP Finance graag bij het op tijd betalen van de
inkoopfacturen en het in de gaten houden van de tijdige betalingen van jouw klanten.


Belastingen
LNP Finance verzorgt ook de belastingen, denk hierbij aan: BTW-aangifte (per maand/per
kwartaal), IB-aangifte, VPB-aangifte.


Jaarrekening
Als ondernemer is het goed om de resultaten van jouw bedrijf in de gaten te houden. Om een
goed beeld te krijgen van deze resultaten wordt er aan het einde van het boekjaar een
jaarrekening opgesteld. Ook is het mogelijk om ook tussentijdse cijfers te ontvangen.